Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
Širůček, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ITIL procesy v systémech service desk. Cílem práce bylo zvolit několik service desk systémů a zpracovat rozhraní, přes které bude možné se service desky komunikovat a pracovat s vybranými procesy. V práci je obecně popsána knihovna ITIL, podrobněji funkce service desku a důležité ITIL procesy. Množinu procesů, se kterými lze v rozhraní manipulovat, tvoří správa incidentů, problémů, změn a konfigurací. Pro práci s těmito procesy je navrženo a následně implementováno aplikační rozhraní fungující na bázi webových služeb. V závěru práce je prezentováno několik scénářů pro demonstraci komunikace mezi klienty a service desky přes vytvořené rozhraní.
Technická podpora managementu incidentů
Soukup, Zdeněk ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je proces managementu incidentů a další neoddělitelně související procesy (management změn, problémů a znalostí). Hlavním úkolem práce je implementace daných procesů do praktického používání v reálné společnosti a to s podporou informačního systému, jež je v rámci práce zvolen. Tyto procesy jsou také konfrontovány s knihovnou ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a optimalizovány tak, aby v co největší míře vyhovovaly jejím požadavkům.
Implementace dohledového centra v podniku
Zubek, Jindřich ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem Dohledového centra a jeho následnou implementací v prostředí zajišťující dohled nad specifickými činnostmi v IT prostředí.
Dohledové centrum v IT prostředí
Zubek, Jindřich ; Pavlovič,, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem Dohledového centra a jeho následnou implementací v prostředí zajišťující dohled nad specifickými činnostmi v IT prostředí.
Technická podpora managementu incidentů
Soukup, Zdeněk ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je proces managementu incidentů a další neoddělitelně související procesy (management změn, problémů a znalostí). Hlavním úkolem práce je implementace daných procesů do praktického používání v reálné společnosti a to s podporou informačního systému, jež je v rámci práce zvolen. Tyto procesy jsou také konfrontovány s knihovnou ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a optimalizovány tak, aby v co největší míře vyhovovaly jejím požadavkům.
Podnikatelský plán startupu
Meszner, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Daněk, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na základě praxí ověřených postupů i moderních agilních principů. Vytvořený podnikatelský plán je orientován na efektivní podporu řízení společenství vlastníků bytových jednotek, bytových družstev a vybraných podnikatelských subjektů. Cílem práce je tedy vytvořit podnikatelský plán a prototyp produktu pro nově vznikající startupovou společnost, která pro řízení požadavků a řešení problémů klientů využívá helpdeskovou aplikaci. Práce ve své první části shrnuje problematiku i pojmy související s cílem práce, další část představuje konkrétní podnikatelský plán pro vznikající společnost a třetí část popisuje tvorbu prototypu helpdeskové aplikace využité k realizaci navrženého podnikatelského plánu.
Implementace dohledového centra v podniku
Zubek, Jindřich ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem Dohledového centra a jeho následnou implementací v prostředí zajišťující dohled nad specifickými činnostmi v IT prostředí.
Informační systém pro Helpdesk
Havelka, Ondřej ; Merunka, Vojtěch (vedoucí práce) ; Josef, Josef (oponent)
Práce se zabývá návrhem a implementací informačního systému pro Help Desk. V první část jsou upřesněna teoretická východiska, standartní postupy a smlouvy týkající se provozování Help Desku a také souhrn výhod a požadavků na použití takového systému. Ve druhé části jsou popsána východiska pro navržení systému pro malé až střední společnosti. Je obsažen popis parametrů tohoto systému a popis procesů pomocí BORM metody. V praktické části je pak implementován navržený systém a to na platformě Microsoft Sharepoint 2010. V analytické části je popis předpokladů pro použití tohoto prostředí a popis funkcí, které jsou při implementaci tohoto systému použity. Vlastní část pak tvoří popis samotné implementace systému na této platformě. K tomu jsou použity procesy a parametry definované v návrhu z teoretické části a také funkce Sharepointu popsané v analytické části.
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
Širůček, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ITIL procesy v systémech service desk. Cílem práce bylo zvolit několik service desk systémů a zpracovat rozhraní, přes které bude možné se service desky komunikovat a pracovat s vybranými procesy. V práci je obecně popsána knihovna ITIL, podrobněji funkce service desku a důležité ITIL procesy. Množinu procesů, se kterými lze v rozhraní manipulovat, tvoří správa incidentů, problémů, změn a konfigurací. Pro práci s těmito procesy je navrženo a následně implementováno aplikační rozhraní fungující na bázi webových služeb. V závěru práce je prezentováno několik scénářů pro demonstraci komunikace mezi klienty a service desky přes vytvořené rozhraní.
Dohledové centrum v IT prostředí
Zubek, Jindřich ; Pavlovič,, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem Dohledového centra a jeho následnou implementací v prostředí zajišťující dohled nad specifickými činnostmi v IT prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.